Официално стартира приемният ден на кмета на община Радомир

Дата на публикуване: 16.01.2024 11:51

Приемното време ще бъде всеки четвъртък от 10:00ч. до 12:00ч., а всеки първи четвъртък на месеца във времето между 17:00ч. и 19:00ч. „Така регламентирано приемното време ще дава възможност за повече гъвкавост и възможност на повече граждани да поставят своите въпроси“, коментира Кирил Стоев.

„Аз съм насреща за диалог с всеки един от човек и вярвам, че заедно стъпка по стъпка ще направим Радомир по-добро място за живеене“, добави още Стоев. 

 Записването за приемен ден започва от 16 януари и става чрез попълване на заявление по образец, съдържащо следната информация – три имена на желаещия среща, адрес и телефонен номер за обратна връзка, кратко изложение на проблема, очаквано съдействие, приложени документи (ако има такива).

Заявлението може да бъде подадено в деловодството на Община Радомир или електронно на имейл адрес: radomir@radomir.bg    

Бланка на заявленията за записване за приемния ден, гражданите могат да изтеглят от сайта на Община Радомир: www.radomir.bg или да получат на място в Центъра за административно обслужване, всеки делничен ден от 8:00ч. до 17:00ч.

ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ЗАПИСВАНЕ ЗА ПРИЕМЕН ДЕН


Наименование Брой тегления
Заявление за записване за приемен ден.doc 217 Изтегли документ с име "Заявление за записване за приемен ден.doc"